- FAQ
- Bestellen
Hoe vind ik een product
Zoeken of navigeren. Via de zoekfunctie (bovenin) of door door de verschillende categorieën te klikken, en eventueel filters te zetten, kunt u het product van uw keuze vinden.
Hoe bestel ik een product?
U heeft het product naar keuze gevonden? Dan kiest u voor de button 'In Winkelwagen'. Het product wordt nu in uw virtuele winkelwagen geplaatst, u heeft nu de keuze om verder te winkelen en via dezelfde methode nog een product uit te zoeken of om af te rekenen.
Kan ik gewoon langskomen om een artikel te kopen?
Houd er rekening mee dat artikelen die zijn gemarkeerd als "beschikbaar", zich niet per definitie in onze winkel liggen. Beschikbaar is dan in een extern magazijn waar vandaan wij ook verzenden. Dus die artikelen zijn niet onmiddellijk beschikbaar in onze winkel.
Plaats uw bestelling via de online shop zoals u gewend bent en selecteer "Afhalen" als verzendmethode. Wij zorgen ervoor dat het gewenste artikel op onze winkellocatie komt en je krijgt via e-mail bericht zodra alles kan worden opgehaald.
Hoe kan ik een artikel uit mijn bestelling annuleren?
Als je een artikel wilt annuleren van een bestelling die nog niet is verzonden, bel ons dan (+31(0)10-7371219. Het is ook mogelijk om een e-mail te sturen naar info@rat-bikes.com, maar houd er rekening mee dat het ongeveer 1 a 2 werkdagen kan duren om uw aanvraag te verwerken. Voor snelle wijzigingen is het meestal het beste om te bellen anders kan het zijn dat uw order reeds is verzonden.
Kan ik ook telefonisch bestellen?
Nee, om misverstanden te voorkomen vragen we u om uw bestelling online te plaatsen. Mocht het u niet lukken om online te bestellen dan kunt u ons wel een e-mail sturen met uw bestelling. Vergeet niet uw naam en adresgegevens te vermelden. U ontvangt van ons dan een link om de betaling af te ronden.
De kleur / maat / variant van het product wat ik wil bestellen zie ik wel maar kan ik niet aanklikken om te bestellen. Hoe kan dat?
Indien een product zowel bij ons als bij de leverancier geheel is uitverkocht dan kunt u deze niet op onze website bestellen. Om misverstanden en teleurstellingen te voorkomen kunnen enkel artikelen die beschikbaar zijn worden besteld. Mocht u toch een product willen bestellen dat uitverkocht is dan kunt u ons een e-mail sturen met uw bestelling. U dient dan wel rekening te houden met een onbekende of lange levertijd.
Zelf een vraag stellen?