Phone +31 10 737 12 19

Welkom bij Singlespeedparts.nl

Veelgestelde vragen

Hoe en waarmee zet ik mijn fiets in elkaar

• Past dit onderdeel op mijn fiets?

Wij kunnen niet via telefoon of e-mail 100% uitsluitsel geven wat wel en niet past. We raden aan om via deze link zoveel mogelijk informatie zelf op te zoeken.

Een website waar je veel basiskennis zelf kan opdoen is die van Sheldon Brown: SheldonBrown.com

• Hoe moet ik dit monteren?

Wij kunnen niet via telefoon of e-mail het juiste advies geven. In onze werkplaats monteren wij wel en repareren wij. Dat doen wij echter enkel met frames en onderdelen welke bij ons gekocht zijn. We werken niet met, of aan, oude of elders gekochte spullen.

Voor de juiste wijze van monteren raden wij Youtube aan. Voor iedere klus die je kan bedenken kun je een instructiefilmpje vinden. Zoek simpelweg op Youtube.com op 'instruction' of 'how to' en de klus die je wilt klaren en je zult genoeg vinden.

Betalen

• Op welke manieren kan ik betalen op deze webshop en is dit veilig?

Onder het menu 'service' -> 'betaalmogelijkheden' kunt u de informatie vinden.

Voorraad

• Waarom kan ik bij een product niet uit alle modellen, maten en kleuren kiezen?

Iedere week wordt er door ons een voorraadupdate gedaan van de producten op de website. Indien een bepaalde variant dan niet bij ons op voorraad is, en ook niet bij de fabrikant zelf, dan is deze ook niet direct bestelbaar via onze webshop om zo teleurstellingen te voorkomen. Omdat niet bij iedere fabrikant de voorraden altijd inzichtelijk zijn voor ons kan het soms voorkomen dat een door u besteld product niet leverbaar blijkt te zijn, mocht dat voorkomen dan nemen we uiteraard direct contact met u op. Indien u toch graag een bepaalde variant of product wilt hebben welke niet te bestellen is via de website neem dan gerust contact met ons op. Wij kijken graag op welke termijn het product wel leverbaar is.

Levering

• Wat gebeurt er als ik tijdens het afleveren van de bestelling niet thuis ben?

Indien u niet thuis bent op het moment van afleveren en het pakje is ook niet bij de buren af te geven dan wordt het pakket bij de dichtstbijzijnde pakketshop bij u in de buurt achtergelaten. U kunt daar binnen 8 werkdagen uw pakket ophalen op vertoon van uw legitimatiebewijs.
Indien u niet tijdig het pakket afhaalt dan gaat deze naar ons retour en crediteren wij deze.

• Hoe laat wordt mijn bestelling bezorgd?

Wij weten dit niet vooraf. U ontvangt op de dag dat de koerier het pakket gaat afgeven een aparte e-mail of sms met het tijdstip waarbinnen de koerier bij u langskomt.

• Wordt er ook op zaterdag bezorgd?

Ja, in Nederland levert onze pakketdienst 6 dagen per week. Buiten Nederland enkel op werkdagen.

• Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling in huis heb?.

Onder het menu 'service' -> 'levertijden' kunt u alle informatie vinden.