Phone +31 10 737 12 19

Welkom bij Singlespeedparts.nl

Bestelproces

Wij proberen het bestelproces zo eenvoudig en intuïtief mogelijk te houden. Hieronder kunt u een samenvatting vinden van de stappen van het zoeken van uw product tot de uiteindelijk bestelling. Mocht er iets niet duidelijk zijn, aarzel niet maar neem contact met ons op. We staan u graag te woord..


Vind uw product

Via de zoekfunctie of door door de verschillende categorieën te klikken, en eventueel filters te zetten, kunt u het product van uw keuze vinden.


Uw product(en) bestellen

U heeft het product naar keuze gevonden? Dan kiest u voor de button 'In Winkelwagen'. Het product wordt nu in uw virtuele winkelwagen geplaatst, u heeft nu de keuze om verder te winkelen en via dezelfde methode nog een product uit te zoeken of om af te rekenen.


Uw winkelmandje

Heeft u alle producten die u wenst in uw winkelwagen? Klik dan op 'Ga door naar afrekenen'. U komt nu op onze afrekenpagina.


Afrekenen.

Op deze overzichtelijke pagina kunt u in 4 duidelijke stappen uw bestelling afronden.

Stap 1- Persoonlijke gegevens

Vul uw factuur en afleveradres in. U kunt zich dan ook direct makkelijk registreren als klant. Het voordeel hiervan boven een eenmalige aankoop is dat u in de toekomst eenvoudiger en sneller een bestelling kun afronden.

Stap 2- Verzendwijze

Kies of wij uw bestelling moeten verzenden of dat u deze bij ons in Rotterdam komt ophalen.

Stap 3 - Betaalwijze

Kies hier 1 van de betaalwijzes die wij aanbieden zoals iDeal, Mastercard, Visa, Paypal, Minitix, Maestro, bankoverschrijving of rembours.

Stap 4 - Controleer de samenvatting van uw bestelling

Hier kunt u de bestelling controleren en afronden. Door te kiezen voor 'plaats bestelling' komt de overeenkomst tot stand.


Bestelling is geplaatst.

U krijgt een email ter bevestiging van het plaatsen van uw bestelling. De bestelling komt bij ons binnen en wij controleren de bestelling. Afhankelijk van de door u gekozen betaalmethode zullen wij de bestelling 'vrijgeven' zodra de betaling succesvol is afgerond (tenzij het rembours of contant bij afhalen betreft uiteraard)..


Bezorging bestelling of bericht voor afhalen

U krijgt ofwel een bericht dat uw bestelling klaarligt voor ophalen of een e-mail met hierin de code van het pakket. Indien nodig nemen wij - voor de aflevering van de door u bestelde goederen - contact met u op voor het maken van een afspraak. Voor alle reguliere zendingen, binnen en buiten Nederland, maken wij gebruik van de diensten van PostNL. Via het track & trace systeem van PostNL kunt u makkelijk de actuele status van uw pakket bijhouden.
In uitzonderlijke gevallen (met name voor zeer grote pakketten) kunnen wij hiervan afwijken en kiezen voor een andere logistieke dienstverlener.

 

Vragen over online bestellen

Indien u vragen hebt, kunt u met onze klantenservice contact opnemen. Wij helpen u graag.